A friss tej több mint 40%-át állatbarát gazdaságoktól szerzi be az Aldi Németországban
Az Aldi bejelentése szerint a németországi üzleteiben árusított friss tej több mint 40%-át „állatbarát”, szabad és bio/prémium tartási technológiát alkalmazó gazdaságokból szerzi be.
Az eredmény „fontos mérföldkő” a kiskereskedelmi lánc számára, hiszen a tervezettnél egy évvel korábban érte el a kitűzött célt.
A friss hús kategóriában az eladásoknak már közel 20%-át adják a magasabb állattartási rendszerekből származó termékek – közölte az Aldi.
Idén novemberben az Aldi Süd frisshús-kínálatában először ért el heti szinten 25% feletti részesedést a szabadtartású és bio/prémium termékkör.
Dr. Julia Adou, az Aldi Süd társadalmi felelősségvállalásért felelős igazgatója kijelentette: „A szemléletváltásával az Aldi ambiciózus célokat tűzött ki a állatok jólétének javítása érdekében. Az a tény, hogy a tej kategóriában ma újabb mérföldkövet értünk el, azt mutatja, hogy jó úton járunk, és érdemes ezen az úton maradnunk.”
Katrin Beyer, az Aldi Nord kategóriamenedzsmentért felelős üzletág-igazgatója hozzátette: „A kihívásokkal teli külső környezet ellenére továbbra is következetesen a magasabb szintű tartási formák elterjesztésére összpontosítunk – mind a friss hús, mind a fogyasztói tej esetében”.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >