A FrieslandCampina büszkesége
Idén 25. alkalommal választották meg hazánkban Az Év Fagylaltját, és a negyedszázados jubileum a FrieslandCampina Hungária számára különösen emlékezetesen alakult.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/Kepkivagas.png)
A csokoládé világnapja alkalmából külön „csokoládé” kategóriát is meghirdetett a Magyar Cukrász Ipartestület az idei Év Fagylaltja versenyen
A „hagyományos” és „mentes” mellett idén a csokoládé világnapja alkalmából külön „csokoládé” kategóriát is meghirdetett a Magyar Cukrász Ipartestület a júliusi Év Fagylaltja versenyen.
A csokoládé kategóriában a FrieslandCampina Hungária színeiben induló Ipacs Balázs a fényesen csillogó bronzérmet vihette haza. A Debic cukrászati tanácsadója Flamand csokoládé fantázianevű fagylaltjával érte el a kimagasló eredményt.
„A világon a legnépszerűbb fagylaltíz a csokoládé, ezért ha valaki csokiból képes maradandót alkotni, akkor más ízekben is erős lehet. Az anyagválasztásban az egyik biztos pillért a Debic Scoop Ice alapja jelentette. A Debic kézműves fehér fagylalt alapját saját csokoládészósszal vegyítettem, mely megalapozta a jeges finomság kiváló krémességét”- hangsúlyozta az idei megmérettetésen harmadik helyet kiérdemlő Ipacs Balázs, a FrieslandCampina Hungária szakembere.
Kapcsolódó cikkeink
Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >Játékos fagylaltverseny
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is a SIRHA Budapest cukrász…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >