A „food truck” után megérkezett a „fashion truck”
Az offline üzletek jelenleg zajló átalakulásai újabb és újabb koncepciók megjelenését hozzák mind a napi fogyasztási cikkek, mind a horeca, mind pedig a tartós fogyasztás területén.
Az egyik legújabb ötlet Will Hodgkiss, a kanadai Venture Food Trucks vezérigazgatója fejében fogalmazódott meg, aki a Retail Customer Experience portálon megjelent cikkében úgy nyilatkozott, hogy a food truckok világhódítása után a ruházati kereskedelem is sikerrel vetheti be ugyanezt a koncepciót. Hodgkiss 5 pontban összefoglalta, miért lehet működőképes a divat területén is a mozgó értékesítés:
1. Az induló beruházás költsége egy hagyományos bolténak kb. a fele.
2. A kínálat többféle stílust is felvonultathat, és akár helyi tervezők termékeit is bemutathatja.
3. A truck-tulajdonos a mobil működéssel maga választhatja meg „nyitva tartási idejét”, nincs kiszolgáltatva a kevésbé forgalmas, üres óráknak.
4. Nem kell egyhelyben várnia, hogy vásárlóköre rátaláljon, egy profiljához illeszkedő eseményen, fesztiválon való jelenléttel közvetlenül elérheti célcsoportját.
5. A koncepció már bizonyított: Claire Bouvier és Niki Hodgkiss létrehozta Loft Girls nevű fashion truckját, mely Ontarióban működik immár 2 éve, és az üzlet azóta a helyi Fiatal Vállalkozók Díját is elnyerte.
Mi pedig kíváncsiak vagyunk, vajon egy forradalmi retail-koncepció első állomásának vagyunk-e tanúi? //
Kapcsolódó cikkeink
Új piacot talált a hazai food truck scéna
Új piacot keres a hazai food truck scéna, ezért idén…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >