A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra törekszenek, hogy minél inkább megértsék igényeiket, szükségleteiket, derül ki a Redpoint Global felméréséből.
A cég több mint 1000 amerikai vásárlót kérdezett meg. A válaszadók 78%-a kimondottan frusztrálónak nevezte, amikor egy retailer üzenete nem felelt meg az elvárásaiknak, igényeiknek, szükségleteiknek.
A fogyasztók 70%-a aggódott a globális ellátási láncokat érintő kihívások miatt, 77% pedig az áruhiány okán.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco a sajátmárkás termékre fókuszál ezentúl
A Tesco szupermarket hálózat csökkenti a márkás termékek számát az…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >