A finn vodka jelszava: eklektika
Klasszikus és ízesített verzióban is népszerű a finnek kedvenc vodkája. A fehérszeszek piacán elsődleges prémiummárkának számító ital, és annak fogyasztói igyekeznek megkeresni mindenben a kalandot – az eklektika, rejtély és izgalmak jegyében. Az élet kivételes pillanatait a Compact Disco tagjai is megragadják, legutóbb kedvenc italuk társaságában, a 35 fokos nyárban, síruhába öltözve lepték meg a velencei strandolókat.
A finn vodka minőségét 1970 óta három nélkülözhetetlen alkotóelem biztosítja: a 10 ezer éves gleccsermorénából nyert kristálytiszta víz, a hatsoros árpa és a különleges, természetbarát desztillációs gyártási módszer. A Compact Disco egyedi hangzásának is három kihagyhatatlan eleme van: Walkó Csaba, Lotfi Behnam és Pál Gábor. Ám nem ez az egyetlen párhuzam a népszerű zenekar és kedvenc vodka márkájuk között.
A Finlandia mindig a megújulásra és a meghökkentő megvalósításokra törekszik, mindemellett garantálja azt a jól megszokott minőséget, amelyhez a fogyasztók a hosszú évek során hozzászokhattak. A Compact Disco is igyekszik folyamatosan meglepni rajongóit, és kedvencükhöz hasonlóan „megkeresni a mában a kalandot”. További hasonlóság a zenekar és a márka között, hogy azokat a fiatal felnőtteket is szeretnék megszólítani, akik a komolyabb felelősséggel járó, nagy döntések, azaz a nagybetűs élet előtt állnak.
Walkó Csabáék mostanában minden szabad percükben az októberben megjelenő stúdiólemezükön dolgoznak, de azért arra is szakítanak időt, hogy egy kicsit lazítsanak a nagy munkában. Az eklektikus elemeket felvonultató finn vodka őket is megihlette: gondoltak egy merészet és a nyárba egy kis mókát csempésztek. Magukra kapták síruháikat, felcsatolták a síléceket, és a Velencei Vízi Vár Északi Strandját birtokba véve bolondoztak a rekkenő hőségben, nem kis meglepetést okozva ezzel az ott fürdőzőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >