A finn K-Group egyre több vásárlója választ kereskedelmi márkát
A K-Group finnországi vásárlóinak több mint fele (62%) nyilatkozott úgy, hogy a növekvő költségek közepette a lánc saját márkás termékeit kívánja előnyben részesíteni vásárláskor – derült ki a vállalat legfrissebb K-Barométer felméréséből. A kiskereskedő szerint ez a tendencia megjelent az értékesítési adatokban is: augusztusban és szeptemberben 15%-kal több K-Menu terméket adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
A Kesko úgy látja, hogy a vásárlókat jobban érdekli a bevásárlókosaruk végeredménye, így előfordul, hogy olcsóbb alternatívákra váltanak. Ez különösen igaz az alapvető élelmiszerek esetében (mint kávé, tojás, csirketermékek, tonhal, tejföl, sütőkolbász, keksz, saláta, sajtok és búzaliszt), de a jó minőségű, saját márkás alternatívák is hódítanak el vásárlókat a márkás termékektől például a macskaeledelek, fagyasztott tenger gyümölcsei vagy sörkülönlegességek kategóriákban.
Ezzel egyidejűleg viszont a magasabb minőségű termékek iránti kereslet is stabil maradt.
Kapcsolódó cikkeink
Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >Európában in-store pékségeit is bevonja hűségprogramjába a Lidl
A Lidl az üzletekben található pékségeit használva igyekszik a Lidl…
Tovább olvasom >Most invesztálni kell a szalámimárkákba
Idén már nem nőtt a szalámik átlagára, és az eladások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >