A fiatalokkal is megismertetik a Márka-élményt
A Márka régi magyar üdítőmárka, hiszen az első szőlőízű italt 1973-ban palackozták. A Márka Üdítőgyártó Kft. százszázalékos magyar családi vállalkozásként 2007-ben kezdte meg tevékenységét. Azóta saját laboratóriumában véghezvitt termékfejlesztései jóvoltából a klasszikus Márka mellett több mint 70-féle üdítőt kínálnak. A 2020-as esztendőt is három vadonatúj termékkel kívánják búcsúztatni – Pécskövi Tiborral, a cég ügyvezetőjével beszélgettünk.
– Ritka kincs, hogy egy csaknem fél évszázados magyar brandre alapozhattunk – mondta el Pécskövi Tibor.
Átgondolt stratégia mentén fejlesztve, 3,3 milliárdos befektetéssel 2015-től sikerült kilépniük a bérgyártásból. Ekkor épült Felsőlajoson az üzemük, raktáruk, biológiai szennyvíztelepük, 2017 végén pedig munkába állt a legmodernebb technológiájú gépsoruk is. 2019 őszére egy újabb 2,1 milliárdos beruházással megduplázták gyártási kapacitásukat, amely évi 140 millió palack. 11 országba is exportálnak.
Jelenleg 104 főt foglalkoztatnak. A következő két évben egy harmadik gépsor beszerzése, a logisztikai központ és a szennyvíztelep bővítése a cél. Ezt 3,6 milliárd forintból valósítják meg, és 160 embernek ad majd munkát. Beruházásaik során mindig maximálisan érvényesítik a környezetvédelmi szempontokat is.
Több mint 400 beszállítóval dolgoznak együtt. Kiválasztásukkor a minőségen túl az is fontos kritérium, hogy termékeik Magyarországon készüljenek.
– A járvány első hulláma idején beszállítóink a rendkívüli nehézségek közepette is helyt álltak, így ellátási láncunk is jól vizsgázott – hangsúlyozta az ügyvezető.
Joggal büszkék arra, hogy a multinacionális szereplőkkel teli FMCG-piacon tartósan megvetették a lábukat. Innovációik célja a mind nagyobb választék, valamint az egészségtudatosság érvényesítése. Legújabb termékszegmensük a vitaminvizek.
– Azon is eltökélten dolgozunk, hogy a fiataloknak megalkossuk azt az üdítőt, amely aztán őket is elkíséri – mint a Márka az előző generációkat – felnőttkorukig, és tovább. A 2020-as év stílusos búcsúztatására is készülünk. Három vadonatúj, 20%-os gyümölcstartalmú termékkel rukkolunk elő, 250 ml-es alumíniumdobozban hozzuk forgalomba – árulta el Pécskövi Tibor. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >