A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR Szlovéniában, amely a visszaváltható üvegcsomagolás előnyeire hívja fel a figyelmet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az üvegcsomagolás egyik legnagyobb előnye, hogy nem befolyásolja az élelmiszerek és italok minőségét, ízét vagy vitamintartalmát. Az üveg nem porózus, nem lebomló és 100%-ban újrahasznosítható, akár 30-szor is újrafelhasználható, így jelentősen hozzájárul a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
A SPAR-üzletekben a vásárlók az üres palackok visszaváltásakor kapott kuponokat a kasszáknál beválthatják.
A kampány a vállalat környezetkímélő megoldásokat ösztönző fenntarthatósági stratégiájának része, amelynek keretében a kereskedő tavaly 2,7 millió palackot és 324 ezer tárolót gyűjtött vissza, valamint támogatja a használt sütőolaj leadását és vásárláskor a saját tárolóedények használatát is.
Kapcsolódó cikkeink
Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >A görög szupermarketekben a legolcsóbb az élelmiszer Európában
A görög IELKA kutatóintézet friss jelentése alapján nyolc európai ország…
Tovább olvasom >