A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR Szlovéniában, amely a visszaváltható üvegcsomagolás előnyeire hívja fel a figyelmet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az üvegcsomagolás egyik legnagyobb előnye, hogy nem befolyásolja az élelmiszerek és italok minőségét, ízét vagy vitamintartalmát. Az üveg nem porózus, nem lebomló és 100%-ban újrahasznosítható, akár 30-szor is újrafelhasználható, így jelentősen hozzájárul a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
A SPAR-üzletekben a vásárlók az üres palackok visszaváltásakor kapott kuponokat a kasszáknál beválthatják.
A kampány a vállalat környezetkímélő megoldásokat ösztönző fenntarthatósági stratégiájának része, amelynek keretében a kereskedő tavaly 2,7 millió palackot és 324 ezer tárolót gyűjtött vissza, valamint támogatja a használt sütőolaj leadását és vásárláskor a saját tárolóedények használatát is.
Kapcsolódó cikkeink
23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
