A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR Szlovéniában, amely a visszaváltható üvegcsomagolás előnyeire hívja fel a figyelmet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az üvegcsomagolás egyik legnagyobb előnye, hogy nem befolyásolja az élelmiszerek és italok minőségét, ízét vagy vitamintartalmát. Az üveg nem porózus, nem lebomló és 100%-ban újrahasznosítható, akár 30-szor is újrafelhasználható, így jelentősen hozzájárul a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.
A SPAR-üzletekben a vásárlók az üres palackok visszaváltásakor kapott kuponokat a kasszáknál beválthatják.
A kampány a vállalat környezetkímélő megoldásokat ösztönző fenntarthatósági stratégiájának része, amelynek keretében a kereskedő tavaly 2,7 millió palackot és 324 ezer tárolót gyűjtött vissza, valamint támogatja a használt sütőolaj leadását és vásárláskor a saját tárolóedények használatát is.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét érkezik a Miller Mix kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb résszel folytatódik az Unicum Páratlan Páros kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 250 féle sör és 30 főzde a 9. Belvárosi Sörfesztiválon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pozitívumok és negatívumok egyaránt vannak a friss magyar bizonyítványban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: 2025 második negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,2 százalékkal meghaladta a 2024. második negyedévit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >