A felhőbe költözik az idei PLMA-kiállítás
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége több mint 35 éve rendezi meg a PLMA nemzetközi szakvásárt Amszterdamban, hogy a saját márkás termékgyártókat és a kereskedőket összehozzák, segítsenek az innovációk, legfrissebb trendek megismerésében, inspirációt, ötleteket, kapcsolatokat gyűjtsenek.
A Private Label szegmens egész Európában látványosan növekszik, 8 országban eléri vagy meghaladja a 40%-ot, a vásárlói elfogadás az eddigi legmagasabb értéket mutatja. A 2020-as év eseményei miatt idén online „World of Private Label” lesz 2020. december 1–4. között, így a világ bármely pontjáról elérhetővé válik a rendezvény.
A jobb áttekinthetőség érdekében kategóriánként tematizált napokra osztották fel a virtuális kiállítást. Minden kategória 2 napig lesz aktív. December 1-én kedden az egészség és szépség, a háztartási, a lakberendezési és egyéb non-food termékek, szerdán ugyanezek mellett még a szárazáru és italok, valamint az állateledel látogatható. Csütörtökön az utóbbi kettő mellé nyit a friss, hűtött és fagyasztott termékkör és a szolgáltatások (alapanyagok, csomagolás stb.). A zárónapon az utóbbi két kategória lesz még elérhető.
A szervezők várják a saját márkás termékgyártók és szolgáltatók, virtuális kiállítók jelentkezését online adatlap kitöltésével. Ugyanígy regisztrálhatnak már a kereskedők és a szektor iránt érdeklődő látogatók is. //
Kapcsolódó cikkeink
Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >