A felhőbe költözik az idei PLMA-kiállítás
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége több mint 35 éve rendezi meg a PLMA nemzetközi szakvásárt Amszterdamban, hogy a saját márkás termékgyártókat és a kereskedőket összehozzák, segítsenek az innovációk, legfrissebb trendek megismerésében, inspirációt, ötleteket, kapcsolatokat gyűjtsenek.
A Private Label szegmens egész Európában látványosan növekszik, 8 országban eléri vagy meghaladja a 40%-ot, a vásárlói elfogadás az eddigi legmagasabb értéket mutatja. A 2020-as év eseményei miatt idén online „World of Private Label” lesz 2020. december 1–4. között, így a világ bármely pontjáról elérhetővé válik a rendezvény.
A jobb áttekinthetőség érdekében kategóriánként tematizált napokra osztották fel a virtuális kiállítást. Minden kategória 2 napig lesz aktív. December 1-én kedden az egészség és szépség, a háztartási, a lakberendezési és egyéb non-food termékek, szerdán ugyanezek mellett még a szárazáru és italok, valamint az állateledel látogatható. Csütörtökön az utóbbi kettő mellé nyit a friss, hűtött és fagyasztott termékkör és a szolgáltatások (alapanyagok, csomagolás stb.). A zárónapon az utóbbi két kategória lesz még elérhető.
A szervezők várják a saját márkás termékgyártók és szolgáltatók, virtuális kiállítók jelentkezését online adatlap kitöltésével. Ugyanígy regisztrálhatnak már a kereskedők és a szektor iránt érdeklődő látogatók is. //
Kapcsolódó cikkeink
Automatizáció, saját márkák és veganizmus – ilyen volt a nemzetközi pálya 2022-ben
Tavaly év elején a megszokott kerékvágásba való visszazökkenés, a vásárlók újbóli…
Tovább olvasom >A siker kulcsa 2023-ban a kategória- és csatornaszintű elemzés lehet
A fogyasztók spórolási technikái, az online csatorna választásának motivációi, de…
Tovább olvasom >The Agricultural Marketing Center participates in the Trade Brands Exhibition in Amsterdam with a bigger stand than ever before
Among the exhibitions organized by the Agricultural Marketing Center (AMC),…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >