A felhőbe költözik az idei PLMA-kiállítás

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 11. 05. 10:36

A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége több mint 35 éve rendezi meg a PLMA nemzetközi szakvásárt Amszterdamban, hogy a saját márkás termékgyártókat és a kereskedőket összehozzák, segítsenek az innovációk, legfrissebb trendek megismerésében, inspirációt, ötleteket, kapcsolatokat gyűjtsenek.

PLMA logo

A Private Label szegmens egész Európában látványosan növekszik, 8 országban eléri vagy meghaladja a 40%-ot, a vásárlói elfogadás az eddigi legmagasabb értéket mutatja. A 2020-as év eseményei miatt idén online „World of Private Label” lesz 2020. december 1–4. között, így a világ bármely pontjáról elérhetővé válik a rendezvény.

PLMA logo

A jobb áttekinthetőség érdekében kategóriánként tematizált napokra osztották fel a virtuális kiállítást. Minden kategória 2 napig lesz aktív. December 1-én kedden az egészség és szépség, a háztartási, a lakberendezési és egyéb non-food termékek, szerdán ugyanezek mellett még a szárazáru és italok, valamint az állateledel látogatható. Csütörtökön az utóbbi kettő mellé nyit a friss, hűtött és fagyasztott termékkör és a szolgáltatások (alapanyagok, csomagolás stb.). A zárónapon az utóbbi két kategória lesz még elérhető.

A szervezők várják a saját márkás termékgyártók és szolgáltatók, virtuális kiállítók jelentkezését online adatlap kitöltésével. Ugyanígy regisztrálhatnak már a kereskedők és a szektor iránt érdeklődő látogatók is. //

Kapcsolódó cikkeink