A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 17. 09:29
🎧 Hallgasd a cikket:

Új szintre emeli saját márkás kínálatát az amerikai Kroger: a Simple Truth Protein termékcsalád több mint 80 magas fehérjetartalmú, mesterséges színezékektől, aromáktól és tartósítószerektől mentes terméket foglal magában.

Fotó: Kroger

A csomagolásokon a „protein” szó és a fehérjetartalom kiemelten, a többi tápanyagnál nagyobb betűkkel nyomtatva szerepel – írja a Supermarket News. A Cheddar & Mozzarella tojásos sajtfalatkák például adagonként 15 gramm fehérjét tartalmaznak.

– Ezek a minőséget és megfizethetőséget ötvöző termékek jól tükrözik a Kroger innovatív saját márkák iránti elkötelezettségét, miközben a vásárlók fehérjékre vonatkozó igényét felár nélkül elégítik ki – mondta Ann Reed, a Kroger saját márkákért felelős alelnöke.

A termékcsalád több kategóriát fed le: snackek, edzés utáni regeneráló megoldások, gyorsan elkészíthető ételek és kamrai alapanyagok is megtalálhatók benne, de a kör a jövőben tovább bővülhet a kereskedő közlése szerint

A fehérjealapú étrend iránti kereslet folyamatosan nő: az amerikai fogyasztók 71%-a törekszik a fehérjebevitel növelésére. A Kroger szerint a Simple Truth Protein egészséges („better-for-you”) márkájának az eddigi legnagyobb bővítése.

Kapcsolódó cikkeink