A februári „Szerelmem a Trade Marketing” konferencia témája: „Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”.
Mindenki kíváncsi arra, hogy mire érdemes költeni az in-store marketingben és mire nem, milyen a hatékonysága a különböző eszközöknek. Előadóink – neves márkagyártók vezetői és in-store szakemberek – erről fognak beszélni őszintén és nem csak a siker sztorikat fogják bemutatni.
Meghívtunk nagy multinacionális vállalatok, valamint ismert, sikeres magyar cégek vezetőit (Heineken, Unilever, Essity, Coca-Cola, Nestlé, Detki Keksz, Peck-Snack, Alma Patikák), hogy árulják el, hogy hogyan értékelik az in-store marketing kampányaikat és mik a tapasztalataik a megtérülést illetően.
Van, aki óriás büdzsével dolgozik és van, aki más cégekhez képest igen kis keretből hoz ki nagy sikereket.
Megtudhatjuk, hogy miért érdemes
⎫ például fesztiválokon trade marketingre költeni,
⎫ tökéletesíteni a szupermarketekben az in-store megjelenést
⎫ jelentős befektetéssel szabadpolcossá alakítani a patikákat
⎫ kevés, de prémium minőségű, drága display-jel dolgozni
⎫ vagy épp ellenkezőleg, sok, relatív olcsó displayre költeni.
Megtudhatjuk a dunnhumby piackutatótól, hogy mi minden derül ki a Tesco promóciók szofisztikált elemzéseiből és az Essitytől, hogy hogyan elemzi egy tapasztalat customer marketing csapat a legkülönfélébb in-store promóciók megtérülését.
Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el!
5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:
¬ mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban
¬ mert az előadók sikeres, az új ötletekben élenjáró cégektől jönnek
¬ mert itt megismerheted a legújabb és legjobb best practice-ket
¬ mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
¬ mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek
Ide kattintva tekintsd meg a részletes programot.
A konferencia időpontja: 2019. február 14., 8.30 – 17.00 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
A konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat is!
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
A jelentkezéseket 2019. február 11-ig tudjuk elfogadni.
Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (a tájékoztatót és az éves programot itt https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/tmk-2019-eves-esemenynaptar/olvashatod), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.
Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit vásárolok:
Várjuk jelentkezésedet!
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői
Kapcsolódó cikkeink
Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online…
Tovább olvasom >Anyáknapi displayek Ausztráliából
A POPAI és Shop! tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt…
Tovább olvasom >Amilyen a mosdó, olyan a törölköző
Ezzel a hasonlattal is élhetnénk a chicagói Culinary Visions’ élelmiszeripari…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >