A Fanta „merész, nem unalmas”
A Fanta új dizájnja – mely a Jones Knowles Ritchie kreatív ügynökség munkája – „merész, nem unalmas”. A márka első globális márkaarculata a „következetes és egységes” megjelenés jegyében készült.
A lépés része annak a jelenleg futó stratégiának, amelynek célja a Fanta márka megjelenésének egységesítése világszerte, amely révén a Fanta a jövőben a Coca-Cola Company más márkáival, így például a Coca-Colával és a nemrégiben szintén arculatfrissítésen átesett Sprite-tal egyenrangúvá válik.
Az arculatfrissítés eredménye változatlanul Fanta, de a gondos tervezés, melynek eredménye élénk, merész, világos dizájn, arra igyekszik ösztönözni a fogyasztókat, hogy az életben a vidámságot keressék, amely „átüt a mindennapi élet rutinján”.
Az új logó és az egyedi tipográfia mostantól a Fanta jelenlétét és személyiségét testesíti meg egyedi és beazonosítható színekből álló színskálával, amelyek a márkához kapcsolódó ízvilág végtelen számú lehetőségét kínálják.
A Coca-Cola Company nemrégiben a Lilt klasszikus üdítőital-márkát Fanta Pineapple and Grapefruit néven átmárkázta, amit sokan megdöbbenéssel fogadtak.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >