A Fanta „merész, nem unalmas”

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 04. 10. 09:35

A Fanta új dizájnja – mely a Jones Knowles Ritchie kreatív ügynökség munkája – „merész, nem unalmas”. A márka első globális márkaarculata a „következetes és egységes” megjelenés jegyében készült.

A lépés része annak a jelenleg futó stratégiának, amelynek célja a Fanta márka megjelenésének egységesítése világszerte, amely révén a Fanta a jövőben a Coca-Cola Company más márkáival, így például a Coca-Colával és a nemrégiben szintén arculatfrissítésen átesett Sprite-tal egyenrangúvá válik.

Az arculatfrissítés eredménye változatlanul Fanta, de a gondos tervezés, melynek eredménye élénk, merész, világos dizájn, arra igyekszik ösztönözni a fogyasztókat, hogy az életben a vidámságot keressék, amely „átüt a mindennapi élet rutinján”.

Az új logó és az egyedi tipográfia mostantól a Fanta jelenlétét és személyiségét testesíti meg egyedi és beazonosítható színekből álló színskálával, amelyek a márkához kapcsolódó ízvilág végtelen számú lehetőségét kínálják.

A Coca-Cola Company nemrégiben a Lilt klasszikus üdítőital-márkát Fanta Pineapple and Grapefruit néven átmárkázta, amit sokan megdöbbenéssel fogadtak.

Grocery Gazette

 

Kapcsolódó cikkeink