A Fanta „merész, nem unalmas”
A Fanta új dizájnja – mely a Jones Knowles Ritchie kreatív ügynökség munkája – „merész, nem unalmas”. A márka első globális márkaarculata a „következetes és egységes” megjelenés jegyében készült.
A lépés része annak a jelenleg futó stratégiának, amelynek célja a Fanta márka megjelenésének egységesítése világszerte, amely révén a Fanta a jövőben a Coca-Cola Company más márkáival, így például a Coca-Colával és a nemrégiben szintén arculatfrissítésen átesett Sprite-tal egyenrangúvá válik.
Az arculatfrissítés eredménye változatlanul Fanta, de a gondos tervezés, melynek eredménye élénk, merész, világos dizájn, arra igyekszik ösztönözni a fogyasztókat, hogy az életben a vidámságot keressék, amely „átüt a mindennapi élet rutinján”.
Az új logó és az egyedi tipográfia mostantól a Fanta jelenlétét és személyiségét testesíti meg egyedi és beazonosítható színekből álló színskálával, amelyek a márkához kapcsolódó ízvilág végtelen számú lehetőségét kínálják.
A Coca-Cola Company nemrégiben a Lilt klasszikus üdítőital-márkát Fanta Pineapple and Grapefruit néven átmárkázta, amit sokan megdöbbenéssel fogadtak.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >