A Fanta kiszínezi a hétköznapokat
Ki mondta, hogy az ősszel együtt elkezdődnek a szürke hétköznapok? Idén szeptemberben igazi szín- és ízbombával robban be a Fanta: megérkezett az Instamix három izgalmas változatban, így elkészíthetjük az ízlésünknek megfelelő, egyedi üdítőnket.
Csokoládés, kókuszos vagy málnás narancs; idén ezekkel az ízekkel kísérletezhetünk a szeptember közepén érkező Fanta Instamixek jóvoltából. A recept nagyon egyszerű: egy fél literes Fanta narancsba beleöntjük az Instamixek egyikét és kész is az új csokis, kókuszos vagy málnás üdítőital.
Magyarországon először tavaly találkozhattunk az Instamixszel áfonya, meggy és görögdinnye verziókban. A termék népszerűsége miatt idén ősszel még különlegesebb ízekkel dobhatjuk fel az üdítőt. Az előző évhez képest szintén újdonság, hogy a Fanta narancs receptúrája is megújult: a Coca-Cola vállalat globális kalóriacsökkentési törekvéseivel összhangban most már alacsonyabb cukortartalommal segíti a termék fogyasztóit cukorbevitelük mérséklésében.
A Fanta évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat, ennek egyik fő pillére a Fanta Elnöki Főnökség életre hívása, ahol népszerű influencerekkel együttműködve – köztük a slammer Bánki Benivel és a beauty vlogger Ditkével – még közvetlenebb kapcsolatba kerülnek a millenniumi generációval a közösségi csatornáikon.
A Fanta Instamix szeptember közepétől elérhető országszerte a készletek erejéig.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >