A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás érte el a legjobb eredményt, amelyet a H-E-B, a Kroger és a Giant Eagle követ.
Az Amazon az összes többi kiskereskedőt megelőzi a vásárlóknak személyre szabott élmény nyújtására való képességét tekintve – derül ki a Dunnhumby kedden közzétett jelentéséből.
A Dunnhumby kiskereskedelmi preferenciaindexének adataira támaszkodó jelentés megállapította, hogy a kiskereskedő azon képessége, hogy a fogyasztóknak célzott megtakarításokat biztosítson, helyi termékeket kínáljon és súrlódásmentes vásárlási élményt nyújtson, a három legfontosabb tényező, amely befolyásolja a fogyasztók személyre szabott megközelítésről alkotott véleményét. Ezek közül a jó ár-érték arány a személyre szabási pontszám 45%-át adja.
Azok az élelmiszerüzletek, amelyek a vizsgálat során magasabb személyre szabottsági pontszámot kaptak, általában nagyon szeletet hasítanak ki a vásárlói látogatásokból, jellemzően nagyobb kosárméretet értékesítenek és nagyobb részesedést szereznek a vásárlói költésekből is – állapította meg a Dunnhumby.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >KSH: februárban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,3 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,6 százalékkal mérséklődött
Februárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,2…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >