A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás érte el a legjobb eredményt, amelyet a H-E-B, a Kroger és a Giant Eagle követ.
Az Amazon az összes többi kiskereskedőt megelőzi a vásárlóknak személyre szabott élmény nyújtására való képességét tekintve – derül ki a Dunnhumby kedden közzétett jelentéséből.
A Dunnhumby kiskereskedelmi preferenciaindexének adataira támaszkodó jelentés megállapította, hogy a kiskereskedő azon képessége, hogy a fogyasztóknak célzott megtakarításokat biztosítson, helyi termékeket kínáljon és súrlódásmentes vásárlási élményt nyújtson, a három legfontosabb tényező, amely befolyásolja a fogyasztók személyre szabott megközelítésről alkotott véleményét. Ezek közül a jó ár-érték arány a személyre szabási pontszám 45%-át adja.
Azok az élelmiszerüzletek, amelyek a vizsgálat során magasabb személyre szabottsági pontszámot kaptak, általában nagyon szeletet hasítanak ki a vásárlói látogatásokból, jellemzően nagyobb kosárméretet értékesítenek és nagyobb részesedést szereznek a vásárlói költésekből is – állapította meg a Dunnhumby.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >