A Dove 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült flakonokra vált
A világ egyik legnagyobb szépségápolási márkája bemutatta új kezdeményezéseit, melyekkel globálisan felgyorsítja a szépségipar fejlődését a műanyaghulladékok jelentette kihívás kezelésében. A Dove vállalásai komoly és folyamatos pozitív környezeti hatást jelentenek, hiszen évente 20.500 tonnával mérséklik az ún. szűz (azaz kőolajból újonnan előállított) műanyagok felhasználását.
A műanyaghulladék korunk egyik legnagyobb globális környezeti és emberi egészséggel kapcsolatos problémája, ami egy lineáris, egyszer használatos megoldásokra épülő fogyasztási modell számlájára írható. Azért, hogy a Dove részese lehessen a körforgásos műanyaggazdálkodás megteremtésének – amelyben a műanyagokat vagy újrahasználják, vagy újrahasznosítják – újult erővel gyorsítja fel és bővíti ki az Unilever „zéró/kevesebb/jobb műanyag” stratégiájába illeszkedő lépéseit.
A Dove most bejelentett lépései nagyban hozzájárulnak az Unilever nemrégiben közzétett vállalásaihoz, amelynek lényege, hogy a felére csökkenti a felhasznált szűz műanyagok mennyiségét; ennek érdekében több mint 100.000 tonnával kevesebb műanyagcsomagolást használ és fokozza az újrahasznosított műanyagok használatát; továbbá az általa értékesített műanyagcsomagolás mennyiségénél nagyobb volumenű műanyaghulladék begyűjtését és feldolgozását segíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >