A dm Magyarország 8 százalékkal növelte forgalmát az első fél évben
A dm Magyarország a 2018. október 1. és 2019. március 31. közötti gazdasági fél évben 172,586 millió eurós forgalmat ért el, 8 százalékkal többet a bázisidőszakinál – közölte társaság az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a vállalat ausztriai cégcsoportja – amelynek tagjai Ausztria, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország és Magyarország – 1370 millió eurós forgalommal zárta a gazdasági félévet, 8,34 százalékkal magasabban, mint egy évvel korábban.
A Németországot is magába foglaló, teljes dm-konszern mérlege is kedvezően alakult, az első fél évben elért 5,542 milliárd eurós forgalom 3,64 százalékos éves növekedést jelent.
A dm forgalmi növekedése Magyarországon töretlen, a bolthálózat fejlesztése folyamatos, mára 263 üzlettel rendelkeznek országszerte, az online shop vevői száma az elmúlt fél évben 20 százalékkal nőtt.
A társaság első fél évben pályázaton kiválasztotta ki azt a 14 magyar céget, amelynek termékeit 2019 májusban kiteszik a dm polcokra, illetve az online shopba – közölte a dm Magyarország. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók a Lidl-től állateledel témában
A Lidl Magyarország újabb lépést tesz a felelős kisállattartás további…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >