A dm konszern forgalomnövekedésről számol be
Féléves gazdasági adatokat tett közzé a dm drogerie markt. A beszámoló a forgalmi adatokat, a vállalat társadalmi felelősségvállalását, illetve az online területet érinti, ahol sorra sikereket érnek el.
Az osztrák dm cégcsoport pozitív mérleggel, biztató eredményekkel zárta 2012/2013 gazdasági évének első felét. Ausztria és leányvállalatai – melyek közé Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária és Macedónia tartozik – összesen 5,4 százalékos forgalomnövekedést értek el az előző gazdasági féléves adatokhoz képest, ami 908 millió eurót jelent. Úgy gondolják, hogy a konszernszintű biztató eredményeket a vásárlói igényekhez való igazodásnak, a minőségi termékválasztéknak, mindemellett munkatársaik kiváló munkájának köszönhetik.
A vásárlók pozitív visszajelzései és a gazdasági eredmények lehetőséget adnak a terjeszkedésre. Így az osztrák dm csoport 67 új bolttal büszkélkedhet.
A dm cégcsoport Németországgal együtt összesen 3799 millió euró nagyságú forgalmat bonyolított le 13,4 százalékos növekedéssel a múlt féléves forgalmához viszonyítva.
Munkahelyteremtésben sem számít elhanyagolhatónak az a tény, hogy 2012. október 1. és 2013. március 31. között a „dm család” 6550 fővel bővült. A dm Ausztria cégcsoportnál ez 1124 új munkahelyet jelent.
dm a számok tükrében
forgalom
2011/2012
gazdasági félév
2011/2012
gazdasági év
2012/2013
gazdasági félév
dm konszern
3.332 millió €
6.872 millió €
3.779 millió €
dm Németország
2.470 millió €
5.112 millió €
2.871 millió €
dm Ausztria cégcsoport
862 millió €
1760 millió €
908 millió €
üzletek száma
2011/2012
gazdasági félév
2011/2012
gazdasági év
2012/2013
gazdasági félév
dm konszern
2.624
2.699
2.802
dm Németország
1.306
1.345
1.417
dm Ausztria cégcsoport
1.318
1.354
1.385
munkatársak száma Társadalmi felelősségvállalás a dm-nél
2011/2012
gazdasági félév
2011/2012
gazdasági év
2012/2013
gazdasági félév
dm konszern
40.055
43.930
46.609
dm Németország
26.298
29.109
31.728
dm Ausztria cégcsoport
13.757
14.821
14.881
A gyermekek napvédelme idén is a középpontban
A dm immáron harmadik alkalommal hívja fel a figyelmet a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve. A Garnier Ambre Solaire és a MelanomaMobil együttműködő partnerként a program mellé álltak. Az előző évben 400 óvoda vett részt a Nap gyermekei programban, így a dm vásárlóinak köszönhetően több ezer gyermek napvédelmét tudta biztosítani. Idén 50.000 óvodáshoz jutnak el a védelmet biztosító naptejek.
Pelenkával segítenek a rászoruló családokon
A kampány keretein belül a dm vásárlóinak köszönhetően összesen 6550 csomag pelenkát adott át a vállalat és partnerei 262 család számára. Az idei évben közel 10 000 active beauty törzsvásárló ajánlotta fel pontjait a jó ügy érdekében, ami közel 500 fővel több, mint előző évben. Bízva abban, hogy a program sikereit felül lehet még múlni, idén novemberben ismét megszervezésre kerül majd a dm Együtt a babákért kampánya.
Dolgozói önkéntesség
A drogéria az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett. Az Egy nap másokért kampány célja, hogy a dm Magyarország munkavállalói, a munkaidejükből 1 napot arra fordítsanak, hogy országszerte, önkéntesen, gyakorlati tudásuk felhasználásával segítsenek civil szervezeteknek, közösségeknek. Ezzel felhívva az emberek figyelmét az önkéntes munka fontosságára, s így biztosítva lehetőséget a személyes fejlődésre.
A program során – amely 2013. február 1-én vette kezdetét – kiemelt cél, a helyi segítségnyújtás. A dolgozók elköteleződését növeli, hogy saját környezetükben tehetnek a közjó érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >