A digitális billboardokon megjelent márkákra jobban emlékeznek a vásárlók
Az amerikai vásárlók szívesen olvasgatják az útmenti képernyőkön megjelenő üzeneteket.Egy napokban megjelent amerikai kutatás szerint a reklámüzenetekkel jócskán bombázott közönség szereti a digitális hirdetőtáblákat. A többség szívesen
olvasgatta a rajta megjelenő üzeneteket, a válaszadók
81 százaléka a társadalom számára
hasznosnak médiumnak találta ezt a hirdetési
felületet. A megkérdezettek mintegy egyharmada olvasta az
ott megjelenő hirdetéseket, a rendszeresen utazók 73
százaléka felfigyelt a médiumra, de a ritkábban
közlekedők fele is olvasott már hirdetést ezen a
fórumon.
Tíz megkérdezettből
nyolc legalább egy márkára emlékezett,
65% kettő, 47% legalább három, 29% legalább
négy márkát fel tudott sorolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >