A digitális billboardokon megjelent márkákra jobban emlékeznek a vásárlók
Az amerikai vásárlók szívesen olvasgatják az útmenti képernyőkön megjelenő üzeneteket.Egy napokban megjelent amerikai kutatás szerint a reklámüzenetekkel jócskán bombázott közönség szereti a digitális hirdetőtáblákat. A többség szívesen
olvasgatta a rajta megjelenő üzeneteket, a válaszadók
81 százaléka a társadalom számára
hasznosnak médiumnak találta ezt a hirdetési
felületet. A megkérdezettek mintegy egyharmada olvasta az
ott megjelenő hirdetéseket, a rendszeresen utazók 73
százaléka felfigyelt a médiumra, de a ritkábban
közlekedők fele is olvasott már hirdetést ezen a
fórumon.
Tíz megkérdezettből
nyolc legalább egy márkára emlékezett,
65% kettő, 47% legalább három, 29% legalább
négy márkát fel tudott sorolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >