A digitális billboardokon megjelent márkákra jobban emlékeznek a vásárlók
Az amerikai vásárlók szívesen olvasgatják az útmenti képernyőkön megjelenő üzeneteket.Egy napokban megjelent amerikai kutatás szerint a reklámüzenetekkel jócskán bombázott közönség szereti a digitális hirdetőtáblákat. A többség szívesen
olvasgatta a rajta megjelenő üzeneteket, a válaszadók
81 százaléka a társadalom számára
hasznosnak médiumnak találta ezt a hirdetési
felületet. A megkérdezettek mintegy egyharmada olvasta az
ott megjelenő hirdetéseket, a rendszeresen utazók 73
százaléka felfigyelt a médiumra, de a ritkábban
közlekedők fele is olvasott már hirdetést ezen a
fórumon.
Tíz megkérdezettből
nyolc legalább egy márkára emlékezett,
65% kettő, 47% legalább három, 29% legalább
négy márkát fel tudott sorolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >