A digitális billboardokon megjelent márkákra jobban emlékeznek a vásárlók
Az amerikai vásárlók szívesen olvasgatják az útmenti képernyőkön megjelenő üzeneteket.Egy napokban megjelent amerikai kutatás szerint a reklámüzenetekkel jócskán bombázott közönség szereti a digitális hirdetőtáblákat. A többség szívesen
olvasgatta a rajta megjelenő üzeneteket, a válaszadók
81 százaléka a társadalom számára
hasznosnak médiumnak találta ezt a hirdetési
felületet. A megkérdezettek mintegy egyharmada olvasta az
ott megjelenő hirdetéseket, a rendszeresen utazók 73
százaléka felfigyelt a médiumra, de a ritkábban
közlekedők fele is olvasott már hirdetést ezen a
fórumon.
Tíz megkérdezettből
nyolc legalább egy márkára emlékezett,
65% kettő, 47% legalább három, 29% legalább
négy márkát fel tudott sorolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >