A Diageo kelet-európai marketing igazgatója nyitotta meg a régió első luxus pop-up italboltját
Exkluzív megnyitóval és illusztris vendégekkel ünnepelte a Diageo Magyarország és a Zwack Unicum Nyrt. a főváros első luxus pop-up italüzletét. A felsőkategóriás showroomba betérők nem pusztán ritkaságok közül válogathatnak, de a Don Julio Reposado és a Don Julio 1942 által többek között bepillantást nyerhetnek a világelső luxus tequila, a Don Julio exkluzív termékpalettájába is. A karácsonyi ajándékok beszerzése mellett személyre szabott italkóstolást is szervezhetnek az érdeklődők.
Lenyűgöző beltér, prémium kiszolgálás és igazi italkülönlegességekből álló kivételes kínálat. A december 6-án megnyílt, az iDrinks által üzemeltetett The—Bar Giftshop Pop-Up Store most egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődők szakértők segítségével fedezzék fel a különleges márkák és termékek világát. A mindössze két hétig elérhető csodavilágban az exkluzív kínálat terén lelhet igazi kincsekre az, aki december 6. és 20. között betér a Szent István Bazilika lábánál megnyílt pop-up boltba.
A szakértők által vezetett, online regisztrációhoz kötött kóstolók keretében felfedezhetik a Singleton Dufftown maláta whisky selymesen gazdag ízét, élvezhetik a Johnnie Walker Blue Label időtlen eleganciáját, valamint a Zacapa XO komplex, aszalt gyümölcsös-fűszeres zamatát. A kínálatban a 2023-as Scotch Whisky Special Releases kollekcióból olyan limitált számú whisky kuriózumok is helyet kapnak, mint a 14 éves Singleton of Glendullan, a 12 éves Roseisle, az 11 éves Oban, a NAD Talisker, vagy a 2022-es kollekcióból származó 26 éves Cameronbridge.
„A Diageo márka összeforrt a luxus és az érték fogalmával. Éppen ezért nem is találhattunk volna Budapestnél méltóbb helyszínt az első felsőkategóriás pop-up üzletünk megvalósítására. A magyar főváros gazdag kultúrájával, építészeti remekműveivel és folyton megújuló, de mindig ismerős arcával a karácsonyi időszakban még szebben ragyog. Külön öröm, hogy ebben a kivételes környezetben nyitott üzletünkkel nemcsak vásárlási lehetőséget, hanem különleges élményt és tudást is biztosítunk az érdeklődőknek azáltal, hogy megismerhetik az exkluzív márkák és termékek történetét, minőségét és ízét.”
— mondta Juliana Ballarin, a Diageo kelet-európai marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Fütyülős Tutti Frutti
Közeledik az év legszínesebb időszaka, ezzel érkezik a Fütyülős egyik…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
A Diageo 5,8%-os alkoholtartalmú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládjának tagjai négy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >