A DHL Global Forwarding új szolgáltatást vezetett be a folyékony halmazállapotú áruk nemzetközi szállítmányozásában
A Deutsche Post DHL légi és tengeri szállítmányozási üzletága, a DHL Global Forwarding új szolgáltatást vezetett be a folyékony halmazállapotú áruk nemzetközi szállítmányozásában. A DHL Flexitank az ISO tartálykonténerekben, IBC tartályokban és hordókban történő szállításnál költséghatékonyabb, akár 31%-kal nagyobb szállítási kapacitást és környezetbarát megoldást garantál.
A Flexitank tartályok minősége és megbízhatósága jelentősen javult az elmúlt években, így a DHL az általa használt korszerű eszközök révén a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtja ügyfeleinek. A hagyományos 20 lábas tengeri konténerekhez tervezett többrétegű, rugalmas ballon akár 24 ezer liter áru szállítására is alkalmas. Rugalmasságának köszönhetően a tartály minden köbcentimétere kihasználható, így az IBC tartályokkal és hordókkal összehasonlítva akár harmadával nagyobb szállítási kapacitás áll rendelkezésre. Kevesebb csomagolóanyagra, szállítmánykezelésre és árumozgatásra van szükség, ami növeli az ellátási lánc hatékonyságát, és csökkenti a költségeket. A hordókhoz és az IBC tartályokhoz képest a DHL Flexitank feltöltésének és kiürítésének ideje is rövidebb.
Az ISO tartályok esetében hosszú távú lízing megállapodásokra, a keresztszennyeződések elkerülése érdekében drága tisztítási eljárásokra van szükség. A DHL Flexitank újrahasznosítható, így azáltal, hogy csak egy útvonalra kell szállítási költséget fizetni, az ügyfél kiadásai is csökkennek.
A DHL Flexitank előnyeit elsősorban a vegyipari vállalatok aknázhatják ki, azonban a szállítható áruk széles skálája más szektorok számára is alternatív megoldást jelent. Szállíthatók vele fogyasztási cikkek (italok, sűrítmények), gyógyszeripari alapanyagok és energiaipari termékek (pl. bioüzemanyagok).
A DHL korszerű logisztikai megoldásaival, globális infrastruktúrájával és helyi szakértelmével hozzájárul az ügyfelek ellátási láncának még hatékonyabb működéséhez és egyszerűbbé teszi számukra az új piacok elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >