A Danone és a Mars 120 millió euróval támogatják a kisgazdaságokat
A Danone és a Mars, a világ két vezető élelmiszeripari cége közösen jelentette be, hogy létrehoznak egy innovatív befektetési alapot. Az alap a vállalatoknak nyújt segítséget, hogy megtanulják, miképp szerezhetik be a szükséges alapanyagokat a kisebb gazdaságoktól, figyelembe véve a fenntarthatóság szempontjait, egyúttal nagyarányú társadalmi és gazdasági fellendülést hozva a termelők és közösségeik számára.
A Livelihoods Fund Family Farming (Livelihoods 3F) alap olyan projekteket fog megvalósítani, amelyek egyidejűleg állítják helyre a környezetet és a tönkretett ökoszisztémákat, ugyanakkor javítják a termelékenységet, növelik a bevételeket, és javítják a fejlődő országokban élő gazdák életkörülményeit. Az alap célja, hogy a következő 10 évben 120 millió euró felhasználásával beruházásokat támogasson Afrikában, Ázsiában és Latin Amerikában.
A Livelihoods 3F kölcsönös befektetési alapként fog működni, megosztott kockázatokkal és eredmény alapú bevételekkel. A pénzügyi bevétel az alap befektetőitől származik majd, magán és állami vállalatok szövetségétől (ezek között lesznek közművek, kormányok, fejlesztési intézmények), melyek megvásárolják a termékeket és részesülnek a projektek által létrehozott pozitív hatásokból (mint például a szénkvóta vagy a vízmegtakarítások). (foodingredientsfirst.com)
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >48 milliárd forint vissza nem térítendő eszközbeszerzési támogatásra pályázhatnak a kkv-k
Negyvennyolcmilliárd forint vissza nem térítendő, eszközbeszerzési és technológiafejlesztési támogatásra pályázhatnak…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >