A csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején…
Az éttermekből az élelmiszerboltokba csoportosítják át ellátmányukat a főbb amerikai csirkehús-cégek, hogy kielégítsék a vásárlók felvásárlási lázát. A fogyasztók elképesztő mennyiségű csirkehúst fagyasztottak le mélyhűtőikben attól félve, hogy később nem fognak hozzájutni a termékhez.
Az ellátás átirányítása mellett néhány gyártó gyakrabban vág csirkét, hogy kielégítse az igényeket. Ám fontos emlékezni rá, hogy a csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején.
A megvásárolt fagyasztott csirke mennyisége már most is az egekben van: 957, 5 millió font, azaz nagyjából 434 millió kg fogyott el a boltokból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >