A csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején…
Az éttermekből az élelmiszerboltokba csoportosítják át ellátmányukat a főbb amerikai csirkehús-cégek, hogy kielégítsék a vásárlók felvásárlási lázát. A fogyasztók elképesztő mennyiségű csirkehúst fagyasztottak le mélyhűtőikben attól félve, hogy később nem fognak hozzájutni a termékhez.
Az ellátás átirányítása mellett néhány gyártó gyakrabban vág csirkét, hogy kielégítse az igényeket. Ám fontos emlékezni rá, hogy a csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején.
A megvásárolt fagyasztott csirke mennyisége már most is az egekben van: 957, 5 millió font, azaz nagyjából 434 millió kg fogyott el a boltokból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Tojáshiány az Egyesült Államokban: Korlátozásokat vezettek be a nagyobb kiskereskedelmi láncok
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb problémát okoz a madárinfluenza-járvány, amely…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >