A csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején…
Az éttermekből az élelmiszerboltokba csoportosítják át ellátmányukat a főbb amerikai csirkehús-cégek, hogy kielégítsék a vásárlók felvásárlási lázát. A fogyasztók elképesztő mennyiségű csirkehúst fagyasztottak le mélyhűtőikben attól félve, hogy később nem fognak hozzájutni a termékhez.
Az ellátás átirányítása mellett néhány gyártó gyakrabban vág csirkét, hogy kielégítse az igényeket. Ám fontos emlékezni rá, hogy a csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején.
A megvásárolt fagyasztott csirke mennyisége már most is az egekben van: 957, 5 millió font, azaz nagyjából 434 millió kg fogyott el a boltokból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >