A csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején…
Az éttermekből az élelmiszerboltokba csoportosítják át ellátmányukat a főbb amerikai csirkehús-cégek, hogy kielégítsék a vásárlók felvásárlási lázát. A fogyasztók elképesztő mennyiségű csirkehúst fagyasztottak le mélyhűtőikben attól félve, hogy később nem fognak hozzájutni a termékhez.
Az ellátás átirányítása mellett néhány gyártó gyakrabban vág csirkét, hogy kielégítse az igényeket. Ám fontos emlékezni rá, hogy a csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején.
A megvásárolt fagyasztott csirke mennyisége már most is az egekben van: 957, 5 millió font, azaz nagyjából 434 millió kg fogyott el a boltokból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést vásárolt a BeatBoxban az Anheuser-Busch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Podravka a Zvijezda élelmiszeripari csoportot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
