A Continente 3 millió eurót különít el a vásárlási élmény javítására
A portugál Continente szupermarketlánc 3 millió eurót fektet egy a vásárlási élményt javító technológiai felújítási projektbe. Ennek része egy új NCR önkiszolgáló pénztárgéprendszer, amely 2023 végéig 70 Continente áruházban lesz elérhető – közölte a vállalat.
Az új rendszer gyorsabb és egyszerűbb, valamint készpénzes, bankkártyával, Continente Carddal és Continente Pay-jel való fizetést is lehetővé tesz.
Az önkiszolgáló pénztárgépek egy exkluzív és központi területen kerülnek elhelyezésre, ahol több hely áll majd rendelkezésre, lehetővé téve a bevásárlókocsik mozgását. Lehetőség lesz a Continente Siga alkalmazás használatára is, amellyel pénztárnál való sorbanállás nélkül lehet majd fizetni.
Egyéb fizetési lehetőségek
Azon vásárlók számára, akik értékelik az interakciót és az alkalmazottak általi kiszolgálást, igénybe vehetik a minden üzletben továbbra is működő hagyományos pénztárakat.
A vállalat szerint az önkiszolgáló pénztárrendszerrel kapcsolatos visszajelzések nagyon pozitívak, és sok esetben tíz százalékponttal nőtt a használati arány.
A Continente a vásárlási élmény javítása érdekében elkötelezett a különféle szolgáltatásokba való beruházás mellett.
A kereskedő digitalizációs stratégiája a fogyasztók vásárlási útjának alapos megértésén alapul. Ez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy azonosítsa mindazokat a területeket, amelyeken a digitális megoldások hozzájárulhatnak a vásárlási élmény javításához.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >