A Coca-Cola még sosem jött ki ilyen termékkel története során
Története során először kezdi meg a Coca-Cola saját alkoholos italának forgalmazását – olvasható az origo-n. A sikeres tesztidőszakot követően Japánban kerül a boltok polcaira az ottani népszerű üdítőital – a chu-hi – ízvilágát idéző termék.
A Coca Cola gyártója Japánban tervezi elindítani az országban népszerű chu-hi nevű ital saját változatát, amely egy helyi szénsavas italkülönlegesség, citrussal és socsú égetett szesszel.
A tervek szerint háromfajta erősségben lesz kapható az ital, 3 és 7 százalékos alkoholtartalom között és októberben kezdik majd árusítani.
Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke szerint ez a lépés nem jelenti azt, hogy a vállalat máshol is piacra dob hasonló alkoholos termékeket, hiszen a mostani is csak egy szűk réteget céloz meg. Hozzátette, hogy Japánnak nagyon különleges és egyedi kultúrája van, ezért sok ott bemutatott termék, máshol nem is lesz népszerű. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Megújította a kormány a stratégiai együttműködési megállapodást a Coca-Cola magyarországi vállalatával
A kormány csütörtökön partnerségi szerződés aláírásával megújította a 2012-ben megkezdett…
Tovább olvasom >Újra kapható a Cherry Coke
Márciustól limitált termékként újra felvette a Coca-Cola a hazai választékába…
Tovább olvasom >A japán vállalatok továbbra is fontos szerepet játszanak a magyar gazdaság növekedésében
A japán vállalatok továbbra is fontos szerepet játszanak a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa
A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz.…
Tovább olvasom >Április a kávé hónapja: az OMV is különlegességekkel erősít
Single Origin Colombia néven 100% arabica szemekből álló, fair trade…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a…
Tovább olvasom >