A Coca-Cola ízű TicTac újra a piacon
A tavalyi siker ismétléseként idén is piacra dobja a Ferrero a Coca-Cola ízű TicTac cukorkát. Ezzel a lépéssel támogatja a kiskereskedőket az impulz forgalom növelésében.
A POPAI Magyarország anyaszervezete, a Shop! központ új szolgáltatást kínál tagjainak „Experience Retail Today” néven, aktuális, nemzetközi kereskedelmi témájú cikkgyűjteményt küld a feliratkozók postaládájába, innen származik a következő híradás is.
Az idei szezonra három kiszereléssel – 18g, 49g és 98g – készülnek. A Ferrero elmondása szerint tavaly 2,6 millió csomagot adtak el ebből a különleges ízből, ami óránként 600 doboz értékesítésének felel meg.
Levi Boorer, a Ferrero ügyfélfejlesztési igazgatója elmondta: „A kiszámíthatatlan év lezárását követően tudjuk, hogy sok kereskedőnél az impulz és az on-the-go vásárlások radikálisan visszaestek.”
Reményeik szerint a Coca-Cola frissítő íze, valamint a TicTac azonnal felismerhető alakja és formátuma együttesen arra ösztönzi a vevőket, hogy ismét vásárolják meg ezt az impulz terméket, és támogassák a kiskereskedőket a spontán vásárlási szokások újraélesztésében.
Közeledik a nyári szezon, és a korlátozások egyre inkább feloldásra kerülnek, így a termék újrabevezetése a legjobb időzítéssel történik meg.
A piackutatások szerint a TicTac a negyedik számú felnőttek által fogyasztott cukorka márka, amely egyszerre ismert és megbízható a kategóriában. A Coca-Cola íze mindezt megerősíti, és egy második éve kiemelkedő eladási hullámot teremt az üzletben.
A bevezetés az elismert üdítőmárkával való partnerség révén vonzza a fiatal felnőtt fogyasztókat, míg a termék korlátozott kiadású jellege izgalmat vált ki, támogatva az impulzus édesség értékesítésének növekedését.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Élelmiszervásárláskor a baby boomerekhez hasonlóan viselkednek a Z-generációs brit fogyasztók
A Z-generációs fogyasztók mintegy 59%-a élelmiszervásárláskor az in-store vásárlást részesíti…
Tovább olvasom >Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >