A Carrefour Európában bevezeti a blockchain technológiát
A blockchain bevezetése fontos mérföldkő a cég „Carrefour 2022”-nek nevezett átalakítási tervében. A technológia egy biztonságos digitális adatbázis, nem lehet hamisítani, és minden felhasználó által bevitt adatot elraktároz.
A blockchaint már használják a Carrefour Quality Line Auvergne csirkéknél. 2018-ban nyolc másik állati és növényi termékre is ki szeretnék terjeszteni: a tojás, sajt, tej, narancs, paradicsom, lazac és darált marhasteak követhetőségét is modernizálnák.
Az élelmiszeriparban is használható megoldásban az ellátási lánc minden résztvevője (termelők, feldolgozóüzemek és disztribútorok) bele tudja jegyezni az adott árutétellel kapcsolatban történteket (dátumok, helyek, épületek, kezelések stb.).
A Carrefourhoz kapcsolódó másik hír, hogy a Carrefour Poland hét lengyel zöldség- és gyümölcstermelő vállalattal szerződött friss áru átvételére. Az Agrohurt, Grono, Fruit, Szpargrol, Olbromski, Natureza és Swietokrzyska Farm cégek terményei a várakozások szerint idén júliusban kerülnek először a polcokra.
Az üzletekbe hagyományos kaliforniai paprika, póréhagyma, retek, spárga, fejessaláta, karfiol és brokkoli, valamint bio cukkini, répa, cékla, újhagyma, Hokkaido tök, fodros kel (kale), alma és burgonya fog lengyel földekről érkezni.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: az ipari termelés 5,2 százalékkal csökkent májusban
Májusban az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9 százalékkal…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Mikroműanyagok és táplálkozás: A rejtett veszélyek
Az elmúlt években a mikroműanyagok jelenléte és hatásai egyre inkább…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >