A brit Lidlben folytatja menetelését a Better Nature
A vegán, fermentált szójababból készült mintegy 300 éves múlttal rendelkező hagyományos indonéz étel, a tempeh felemelkedésének élharcosa, a Better Nature bejelentette, hogy az Egyesült Királyság mind a 966 Lidl-üzletében elérhetővé válik a Bio Tempeh, a Curry Tempeh és a Mediterrán Tempeh terméke.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A kiskereskedelmi debütálás a Lidlben július 27. és augusztus 2. között futó Vegán hét keretében zajlott, és több mint 50 000 darab kiszállított termékkel a márka eddigi legnagyobb termékbevezetését jelentette.
Csak az elmúlt évben a Better Nature 700 ezer fontot gyűjtött össze egy magvető finanszírozási fordulóban; biztosította belistázását a Holland & Barrett, a Selfridges, a Gopuff és az allplants esetében; 3 millió fontos finanszírozási kört indított, és bekerült az első brit szupermarketbe, a Tescóba. A Better Nature tervei között szerepel az Egyesült Királyságban és az európai kontinensen való terjeszkedés, valamint új tempeh termékcsaládok bevezetése, a cég új termékfejlesztésre és innovációra való összpontosítása azzal a céllal, hogy Európa elsőszámú tempeh márkájává váljon. //
Kapcsolódó cikkeink
Új témakör a SIRHA Budapest szakkiállításon
2024. március 5–7. között ismét várja a szakembereket a SIRHA Budapest szakkiállítás,…
Tovább olvasom >Úttörő munka
Az aktuális fenntarthatósági témákat körüljáró szakmai fórum keretei között adta…
Tovább olvasom >Whisky-perszonalizáció
A whisky ízének alakítása, megváltoztatása nem teljesen új találmány, néhány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >