A brit Lidlben folytatja menetelését a Better Nature
A vegán, fermentált szójababból készült mintegy 300 éves múlttal rendelkező hagyományos indonéz étel, a tempeh felemelkedésének élharcosa, a Better Nature bejelentette, hogy az Egyesült Királyság mind a 966 Lidl-üzletében elérhetővé válik a Bio Tempeh, a Curry Tempeh és a Mediterrán Tempeh terméke.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A kiskereskedelmi debütálás a Lidlben július 27. és augusztus 2. között futó Vegán hét keretében zajlott, és több mint 50 000 darab kiszállított termékkel a márka eddigi legnagyobb termékbevezetését jelentette.
Csak az elmúlt évben a Better Nature 700 ezer fontot gyűjtött össze egy magvető finanszírozási fordulóban; biztosította belistázását a Holland & Barrett, a Selfridges, a Gopuff és az allplants esetében; 3 millió fontos finanszírozási kört indított, és bekerült az első brit szupermarketbe, a Tescóba. A Better Nature tervei között szerepel az Egyesült Királyságban és az európai kontinensen való terjeszkedés, valamint új tempeh termékcsaládok bevezetése, a cég új termékfejlesztésre és innovációra való összpontosítása azzal a céllal, hogy Európa elsőszámú tempeh márkájává váljon. //
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >