A brit Lidlben folytatja menetelését a Better Nature
A vegán, fermentált szójababból készült mintegy 300 éves múlttal rendelkező hagyományos indonéz étel, a tempeh felemelkedésének élharcosa, a Better Nature bejelentette, hogy az Egyesült Királyság mind a 966 Lidl-üzletében elérhetővé válik a Bio Tempeh, a Curry Tempeh és a Mediterrán Tempeh terméke.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A kiskereskedelmi debütálás a Lidlben július 27. és augusztus 2. között futó Vegán hét keretében zajlott, és több mint 50 000 darab kiszállított termékkel a márka eddigi legnagyobb termékbevezetését jelentette.
Csak az elmúlt évben a Better Nature 700 ezer fontot gyűjtött össze egy magvető finanszírozási fordulóban; biztosította belistázását a Holland & Barrett, a Selfridges, a Gopuff és az allplants esetében; 3 millió fontos finanszírozási kört indított, és bekerült az első brit szupermarketbe, a Tescóba. A Better Nature tervei között szerepel az Egyesült Királyságban és az európai kontinensen való terjeszkedés, valamint új tempeh termékcsaládok bevezetése, a cég új termékfejlesztésre és innovációra való összpontosítása azzal a céllal, hogy Európa elsőszámú tempeh márkájává váljon. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >