A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor a Cadbury kínálja a legjobb csokoládétermékeket.
A Vypr termékinformációs platform legfrissebb, 65 ezer ember megkérdezésével végzett fogyasztói felmérése szerint az Egyesült Királyságban 61% fog idén ünnepségeken és a húsvéttal kapcsolatos tevékenységekben részt venni, és 67% tervezi csokoládétojás vásárlását.
Míg a Cadbury bizonyult a legnépszerűbb márkának, a Mars a fogyasztók 35%-ának kedvence, a szakosodott kiskereskedők, köztük a Hotel Chocolat vagy a Thorntons pedig 31% számára jelenti a legjobb választást.
Mindössze 11% mondta azonban, hogy a kedvenc húsvéti csokitojása valamely üzletlánc – ide értve az Aldit is – saját márkás terméke.
A válalszadók többsége (88%) valamely szupermarketben vásárolna tojást, és kevesebb mint 5% tervezi, hogy online vagy szaküzletben, például a Hotel Chocolat-ban vagy a Lindt-ben vásárol.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >