A brit Co-opban terjeszkedik a Beyond Meat
A Beyond Meat növényi alapú alternatívái már az Egyesült Királyság 800 Co-op üzletében is kaphatók. A húsmentes vegán márka termékei a kényelmi üzletlánc fagyasztott részlegén elérhetők országszerte.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Az új belistázást a Beyond Meat Veganuár alkalmából indított új kampánya előzte meg, amely humoros stílusban foglalkozott a márka termékeivel kapcsolatos tévhitekkel, és népszerűsítette az új termékcsaládot.
A melegebb időjárás és a grillezési szezon kezdetén tökéletesnek tűnik a Beyond Burger brit Co-op üzletekben való megjelenésének időzítése. Az új termékbevezetés kapcsán még több britnek lesz lehetősége arra, hogy élvezze a növényi alapú húst, és felfedezze annak az egészségre és a bolygóra gyakorolt előnyös hatásait.
A lépést megelőzően jelentette be a Beyond Meat, miszerint áremeléssel kíván „visszatérni a növekedési pályára”, miután a tavalyi évben tovább nőttek veszteségei. A vegán márka a december 31-ig tartó 12 hónapban 65,4 millió font (82,7 millió dollár) veszteséget jelentett, ami az azt megelőző évi 18,7 millió fontos (23,7 millió dollár) negatív eredményéhez képest jelentős visszaesés. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >