A Bortársaságnál első a régi ügyfél elégedettsége
Elsőre talán furcsa szemléletet vall a Bortársaság: elsősorban nem piacot akar hódítani. Annál sokkal fontosabbnak tartja meglévő partnerei maximális elégedettségét. És kiszolgálását, szakszerűen és professzionálisan.Egyik alapvető stratégiai célunk gasztronómiai üzleti partnereink szakszerű és professzionális kiszolgálása. A másik, hogy a csúcsgasztronómia és -vendéglátás minden területén (legyen szó éttermekről, szállodákról, catering cégekről és a Bortársaságtól független borszaküzletekről) a kereskedelmi és logisztikai együttműködés minden szakaszában a maximumot nyújtsunk. Kezdve a borok kiválasztásától, új termelők és új tételek felkutatásától a vevőkezelésen át az utolsó megrendelt palack pontos kiszállításáig. Fontosnak tartjuk, hogy partnereink a Bortársaság szortimentjéből teljes körű minőségi bor-, pezsgő- és pálinkaválasztékot alakíthassanak ki üzletükben – válaszolta a Bortársaság HoReCa-stratégiáját firtató kérdésünkre Kovács Kriszta gasztronómiai értékesítési vezető.
A Bortársaság ügyfeleit folyamatosan látogatja, és új partnerek felkutatása során is a személyes kontaktust részesíti előnyben. Partnereivel állandó kapcsolatban van, folyamatosan értesíti őket a beérkezett újdonságokról, különleges tételekről, előre jelzi számukra egyes borok esetleges kifutását vagy időszakos készlethiányát. Teszi mindezt úgy, hogy a gasztronómiai piac minden szereplőjére érvényes, egységes üzlet- és kedvezménypolitikát gyakorolja – de az eltérő csatornákban eltérő taktikával.
Kovács Kriszta hangsúlyozta: vevőkörük folyamatos bővítésénél is fontosabb feladatnak tekintik meglévő ügyfeleik elégedettségének fenntartását és partnereik hosszú távú megtartását. Ennek egyetlen hatékony módja a folyamatos, személyes kontaktus, illetve személyre szabott ajánlatok kialakítása.
Kedvezmény előre vagy utólag
– A partnereinkkel kötött szerződések alapvetően kétféle támogatási lehetőségre épülnek. Az egyik a forgalom utáni év végi visszatérítés, a másik pedig az előre adott engedmény. Ez utóbbi esetben az egység valós vagy elvárt forgalma alapján 1-3 éves szerződést kötünk. A szerződésben leírt, előre adott támogatás keretén belül van lehetősége partnereinknek arra, hogy borhűtőt, poharakat, egyéb, a borfelszolgáláshoz szükséges kiegészítőket kapjanak. A borlapokat minden olyan éttermi partnerünknek térítésmentesen biztosítjuk, akik a boraik nagy részét tőlünk vásárolják. Budapesten és vidéken egyaránt Kalocsai Zoltán sommelier segítségével rendszeresen szervezünk oktatásokat, felkészítő tanfolyamokat partnereink és munkatársaik számára. Ezen felül partnereinkkel közösen rendszeresen szervezünk borvacsorákat, amelyeken az általunk képviselt termelők is részt vesznek – avatott be bennünket a részletekbe Kovács Kriszta.
A szakember szerint a piaci trendek leírása nagyon nehéz, még akkor is, ha a szektor igényei természetesen a végfogyasztók igényeit tükrözik, amit stílusával, filozófiájával mind a nagy-, mind a kiskereskedő képes némileg alakítani.
A Bortársaság szortimentjében több mint négyszázféle minőségi bor, pezsgő és párlat található, amelynek körülbelül 70 százalékát a hazai, fennmaradó részét pedig külföldi tételek teszik ki. Emellett vevőik komplex kiszolgálása érdekében pezsgőkkel, vásárolt és saját termelőik alapanyagából készíttetett pálinkákkal, Pannonhalmi Bencés likőrökkel, olívaolajjal, balzsamecetekkel és néhány 100 százalékos, palackozott gyümölcslével egészítették ki kínálatukat.
N. O.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >