A bolti attrakciók online is vonzók
A Jungle Jim’s áruházak 25 éve tartanak főzőtanfolyamokat és más, a vásárlóik által kedvelt programokat az áruházaikban, de a világjárvány miatt minden ilyen jellegű eseményt fel kellett függeszteniük. Bár az e-kereskedelem felé nem nyitottak, a főzőiskolát az online térbe helyezték.
Áprilisban számoltunk be arról, hogyan fordulnak a kereskedők az online világ felé az USA-ban. Már itt is feltűnt a megjelenésében is különleges, dzsungel hangulatra dizájnolt, ohioi Jungle Jim’s interaktív Facebook megjelenésével.
A profi alapműködés is élmény
A Jungle Jim’s International Market 2 hipermarketet üzemeltet, összesen kb 37 000 négyzetméteren, hatalmas árukészlettel, 70 ország portékáját mutatják be látványosan és mindig ügyeltek az emlékezetes, élményekkel teli vásárlás biztosítására. Tematikus fesztiválokat, sör, bor és cider kóstolókat, élőzenés programokat és karaoke esteket is rendeztek a különleges, szafari hangulatú eladótérben, sőt mindkét helyen mozit is üzemeltetnek, de leghíresebbek a főző kurzusaik voltak.
Az USA-ban elhúzódó koronavírus helyzet miatt (Ohioban szerdán 68 000 fő volt a COVID-19 fertőzöttek száma, harmaduk az utóbbi 3 hétben kapta el) ezeket az eseményeket akár év végéig sem indíthatja újra az áruház.
A Jungle Jim’s forgalmát nem vetette vissza a programok hiánya, sőt sok új vásárlót szereztek a pandémiás helyzetben, ugyanis folyamatosan feltöltött polcokkal, stabil árukészlettel rendelkeztek, hatalmas raktáraiknak köszönhetően. Még a pánikvásárlások idején sem volt készlethiányuk, így a vásárlók bármikor érkeztek, nem kellett csalódniuk. Korán kialakították a biztonsági és higiéniai protokolt is, így az emberek folyamatosan jöttek az áruházakba. Mindezt azért sikerült megvalósítaniuk, mert nem vágtak bele az online értékesítésbe, így csak egy csatornára kell koncentrálniuk.
Több, mint online főzőiskola
Az amerikai kereskedők az online tornától a táborig, a barkácsötletektől az oktató videókig nagyon sokféle virtuális tartalommal kedveskednek vásárlóiknak. A Jungle Jim’s főzőiskolája mégis különleges, ugyanis egy kurzusra két variációban nevezhetnek be az érdeklődők. Az olcsóbb változat, ha valaki csak nézni szeretné a közvetítést. Drágábban viszont megkapják a receptet és egy dobozban az összekészített, kimért, tisztított hozzávalókat is, így az adás végére valódi ízélményben is részesülhetnek. Egy kurzus ára 25-től 95 dollárig terjed (kb 7800-30000 Ft). Jelenleg négy ajánlat közül lehet választani, egy sütő, egy olasz főző, egy randimenü és egy whiskey kóstoló szerepel a virtuális órarendben. Az első kurzus, a július 16-ára hirdetett „Bakery Favorits” (Kedvenc pékáruk) virtuális teltházzal zajlott le a Zoom videokonferencia programon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >