A bolti attrakciók online is vonzók
A Jungle Jim’s áruházak 25 éve tartanak főzőtanfolyamokat és más, a vásárlóik által kedvelt programokat az áruházaikban, de a világjárvány miatt minden ilyen jellegű eseményt fel kellett függeszteniük. Bár az e-kereskedelem felé nem nyitottak, a főzőiskolát az online térbe helyezték.
Áprilisban számoltunk be arról, hogyan fordulnak a kereskedők az online világ felé az USA-ban. Már itt is feltűnt a megjelenésében is különleges, dzsungel hangulatra dizájnolt, ohioi Jungle Jim’s interaktív Facebook megjelenésével.
A profi alapműködés is élmény
A Jungle Jim’s International Market 2 hipermarketet üzemeltet, összesen kb 37 000 négyzetméteren, hatalmas árukészlettel, 70 ország portékáját mutatják be látványosan és mindig ügyeltek az emlékezetes, élményekkel teli vásárlás biztosítására. Tematikus fesztiválokat, sör, bor és cider kóstolókat, élőzenés programokat és karaoke esteket is rendeztek a különleges, szafari hangulatú eladótérben, sőt mindkét helyen mozit is üzemeltetnek, de leghíresebbek a főző kurzusaik voltak.
Az USA-ban elhúzódó koronavírus helyzet miatt (Ohioban szerdán 68 000 fő volt a COVID-19 fertőzöttek száma, harmaduk az utóbbi 3 hétben kapta el) ezeket az eseményeket akár év végéig sem indíthatja újra az áruház.
A Jungle Jim’s forgalmát nem vetette vissza a programok hiánya, sőt sok új vásárlót szereztek a pandémiás helyzetben, ugyanis folyamatosan feltöltött polcokkal, stabil árukészlettel rendelkeztek, hatalmas raktáraiknak köszönhetően. Még a pánikvásárlások idején sem volt készlethiányuk, így a vásárlók bármikor érkeztek, nem kellett csalódniuk. Korán kialakították a biztonsági és higiéniai protokolt is, így az emberek folyamatosan jöttek az áruházakba. Mindezt azért sikerült megvalósítaniuk, mert nem vágtak bele az online értékesítésbe, így csak egy csatornára kell koncentrálniuk.
Több, mint online főzőiskola
Az amerikai kereskedők az online tornától a táborig, a barkácsötletektől az oktató videókig nagyon sokféle virtuális tartalommal kedveskednek vásárlóiknak. A Jungle Jim’s főzőiskolája mégis különleges, ugyanis egy kurzusra két variációban nevezhetnek be az érdeklődők. Az olcsóbb változat, ha valaki csak nézni szeretné a közvetítést. Drágábban viszont megkapják a receptet és egy dobozban az összekészített, kimért, tisztított hozzávalókat is, így az adás végére valódi ízélményben is részesülhetnek. Egy kurzus ára 25-től 95 dollárig terjed (kb 7800-30000 Ft). Jelenleg négy ajánlat közül lehet választani, egy sütő, egy olasz főző, egy randimenü és egy whiskey kóstoló szerepel a virtuális órarendben. Az első kurzus, a július 16-ára hirdetett „Bakery Favorits” (Kedvenc pékáruk) virtuális teltházzal zajlott le a Zoom videokonferencia programon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >A siker kulcsa 2023-ban a kategória- és csatornaszintű elemzés lehet
A fogyasztók spórolási technikái, az online csatorna választásának motivációi, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >