A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a főszponzora a világ legrangosabb szakácsversenyének, a Bocuse d’Ornak – az együttműködés még 2005-ben kezdődött.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Az európai döntőt idén március 19–20-án rendezik meg a norvégiai Trondheimben: az induló csapatok közül a METRO a nemzeti vállalatain keresztül 6 ország – Magyarországon kívül Franciaország, Szlovákia, Spanyolország, Csehország és Törökország – szakácsválogatottjának felkészülését külön is támogatja. Emellett a METRO továbbra is főszponzora lesz a lyoni Bocuse d’Or világdöntőnek, ahol a megmérettetés során a METRO Franciaország biztosítja a kulináris alkotásokhoz szükséges kiváló minőségű termékeket.
A magyar METRO harminc éve partnere a hazai vendéglátóiparnak, és indulása óta elkötelezetten áll a gasztronómia fejlesztésének és népszerűsítésének szolgálatában. Az együttműködéssel a vendéglátás társadalmi elismertségét és fontosságát szeretné hangsúlyozni a vállalat, valamint reflektorfénybe állítani a magyar séftehetségeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >