A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a főszponzora a világ legrangosabb szakácsversenyének, a Bocuse d’Ornak – az együttműködés még 2005-ben kezdődött.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Az európai döntőt idén március 19–20-án rendezik meg a norvégiai Trondheimben: az induló csapatok közül a METRO a nemzeti vállalatain keresztül 6 ország – Magyarországon kívül Franciaország, Szlovákia, Spanyolország, Csehország és Törökország – szakácsválogatottjának felkészülését külön is támogatja. Emellett a METRO továbbra is főszponzora lesz a lyoni Bocuse d’Or világdöntőnek, ahol a megmérettetés során a METRO Franciaország biztosítja a kulináris alkotásokhoz szükséges kiváló minőségű termékeket.
A magyar METRO harminc éve partnere a hazai vendéglátóiparnak, és indulása óta elkötelezetten áll a gasztronómia fejlesztésének és népszerűsítésének szolgálatában. Az együttműködéssel a vendéglátás társadalmi elismertségét és fontosságát szeretné hangsúlyozni a vállalat, valamint reflektorfénybe állítani a magyar séftehetségeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >