A Black Friday-val versenyez az Amazon Prime nap

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 07. 15. 11:00

Idén július 15-re és 16-ra esett az amerikai Amazon Prime nap, vagyis az éves leárazás, amely már annyira népszerű, hogy vetekszik a fekete pénteki valamint, a Cyber Monday leárazásokkal is – írja a Business Insider nyomán az origo.

Szakértők szerint az idei ajánlatok ráadásul jobbak, mint a tavalyi leértékelések.
Sőt, a Prime Day-en már 2018-ban az ajánlatok 70 százaléka jobbnak bizonyult, mint a fekete péntekiek.

Az értékesítés szintén növekszik: az Amazon előrejelzése szerint idén 5,8 milliárd dollár értékben értékesítenek ezen a két napon világszerte – míg 2018-ban a becslések szerint ez az érték 3,9 milliárd dollár volt.

A Profitero felméréséből kiderül, hogy az amerikai Prime előfizetők 76 százaléka vásárol az idei leárazási napokon, tavaly a számuk 63 százalék volt, ráadásul 56 százalékuk idén többet tervez költeni, mint tavaly.

A Prime Day már nemcsak egy Amazon ünnep, ugyanis a kutatások szerint mintegy 250 kiskereskedő is a forgalom átalakítására készül ebben a két napban”
– nyilatkozta Taylor Schreiner, az Adobe Digital Insights vezető elemzője.

A Walmart, a Target és a Best Buy is a fekete péntekihez hasonló ajánlatokkal rukkol elő július közepén.
Ráadásul a Prime Day alkalmával a kiskereskedők eladásai is felpörögnek: idén 79 százalékos növekedést várnak, szemben a tavalyi 60 százalékkal. (origo)

Kapcsolódó cikkeink