A Benefit Cosmeticsszel társul a Marks & Spencer
Együttműködésre lépett a Marks & Spencer a Benefit Cosmeticsszel, melynek keretében az üzletlánc a márka termékeit egyesült királyságbeli boltjaiban és online is kínálja a tervek szerint idén ősztől. Öt M&S üzletben külön Benefit Cosmetics pult is helyet kap, ahol szépségápolási szakemberek segítik a vásárlókat, másik tíz üzletben pedig külön Benefit Cosmetics állványon kínálják a több mint 200 terméket.
A tavalyi évben az M&S Clothing&Home vásárlóinak 15 százaléka vásárolt szépségápolási termékeket, és e trend további növekedést generálhat a kategóriákon átnyúló vásárlást ösztönző különböző kezdeményezéseken és hűségprogramokon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >