A Beiersdorfé a Bayer Coppertone márkája
A Beiersdorf 550 millió dollárért vásárolja meg a Bayertől az Egyesült Államokban a piacon elsőként megjelent, 1944-ben alapított fényvédő márkát, a Coppertone-t. Az akvizíció révén a Beiersdorf belép a fényvédő termékek világszerte legnagyobb piacára. A Coppertone lesz az ötödik brand a Beiersdorf bőrápoló portfóliójában a Nivea, az Eucerin, az Aquaphor és a La Prairie mellett.
A tranzakció jól jelzi a Beiersdorf új stratégiájában lefektetett elkötelezettségét a versenyképesség, fenntartható növekedés és a bőrápolásba eszközölt befektetés mellett. A vállalat tevékenységének középpontjában a bőrápolás áll – annak pedig immár több mint 60 éve egyik lényeges pillére a fényvédelem.
A tranzakció várhatóan 2019 harmadik negyedévében zárul le.
Kapcsolódó cikkeink
Beiersdorf most már Lipcsében is gyárt
A Beiersdorf újonnan épült lipcsei üzemében már legördültek az első…
Tovább olvasom >Ezek Németország legértékesebb márkái a Kantar szerint
Nyilvánosságra hozta a Kantar a legértékesebb németországi márkákat soroló BrandZ…
Tovább olvasom >Többségi tulajdonos lett a Beiersdorf a belga S-Biomedicben
Többségi részesedést szerzett a Beiersdorf az S-Biomedic NV belga élettudományokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >