80 milliós bírság megtévesztő hirdetésekért
Az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival megtévesztették a fogyasztókat, amikor az abban hirdetett termékeket egyátalán nem vagy nem az újságban szereplő áron lehetett megvásárolni áruházaikban.
A Gazdasági Versenyhivatal ellenőrzése
nyomán kiderült, az akciós termékekből gyakran irreálisan kis mennyiséget
tesznek a polcra az áruházak, vagy az árucikk egyáltalán nem kapható minden
meghirdetett üzletben. Sajnos az is előfordul, hogy az akció előtti árként
feltüntetett összeg nem felel meg a valóságnak.
A GVH eljárása alapján a Metro Kereskedelmi
Kft.-nek 35 millió, az Auchannak 30 millió, a Coranak pedig 15 millió forint
bírságot kell megfizetnie.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazánk az uniótól azonnali intézkedéseket sürget a sertéságazatban
Az Európai Unió mezőgazdasági és halászati minisztereinek január 25-i videokonferenciáján…
Tovább olvasom >Javított idei világgazdasági növekedési előrejelzésén az IMF
Az év második felében lendületbe jöhet a világgazdasági növekedés, köszönhetően…
Tovább olvasom >Romlott januárban az üzleti hangulat Németországban
A koronavírus-járvány miatt kialakult súlyos helyzet következtében januárban a vártnál…
Tovább olvasom >