70%-kal kevesebb műanyag a SPAR népszerű S-BUDGET sertés darált húsának
A korábbihoz képest 70%-kal kevesebb műanyagot kell felhasználni a népszerű S-BUDGET sertés darált hús új, innovatív, védőgázas csomagolásához. Az így elért megtakarításnak köszönhetően a termék árát is csökkenteni tudta a hazai üzletlánc.
„Vállalatunk kiemelt célkitűzése, hogy egyre kevesebb műanyagot használjunk fel az áruk csomagolása során, miközben természetesen megfelelünk a legmagasabb szintű élelmiszer-biztonsági és tárolási előírásoknak. Környezetbarát intézkedéseinknek köszönhetően a 2022-es esztendőben a csomagolóanyagoknál több mint 550 tonnányi műanyagot takarítottunk meg. Ez a szám most tovább nőhet annak révén, hogy az egyik legnépszerűbb hústermékünk, az 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús immár nem a hagyományos műanyagtálcában, hanem védőgázas fóliában kapható az INTERSPAR áruházakban. A jövő februárig tartó tesztüzem után célunk minden üzletünkben áttérni a flow-pack csomagolásra ennél a termékünknél, amennyiben a vásárlói visszajelzések pozitívak lesznek”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az 500 grammos kiszerelésű, a vállalat saját Regnum húsüzemében előállított S-BUDGET sertés darált hús új, flow-pack csomagolása mostantól 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készül, s a tálcás kiszerelés helyett nedvszívó papírral ellátott védőgázas fóliába kerül. Az így felhasznált műanyag mennyisége a korábbi csomagolásnak kevesebb, mint egyharmada, mindössze 4,95 gramm. Az új csomagolásnak köszönhetően a SPAR a korábbi 1049 forint helyett most 899 forintért tudja értékesíteni ezt a kiszerelést, mely az INTERSPAR hipermarketekben érhető el.
A flow-pack technológia biztonságos, megőrzi a hústermék frissességét, kizárólag olyan csomagolóanyagot tartalmaz, mely megfelel a SPAR nemzetközi mértékkel mérve is szigorú minőségbiztosítási előírásainak. Mivel az S-BUDGET sertés darált hús a hazai üzletlánc egyik legnépszerűbb terméke – havonta közel 40 ezer csomag kerül ki a húsüzemből az üzletek polcaira – az innovatív csomagolással a SPAR jelentősen csökkentheti a környezeti terhelést.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >