70%-kal kevesebb műanyag a SPAR népszerű S-BUDGET sertés darált húsának
A korábbihoz képest 70%-kal kevesebb műanyagot kell felhasználni a népszerű S-BUDGET sertés darált hús új, innovatív, védőgázas csomagolásához. Az így elért megtakarításnak köszönhetően a termék árát is csökkenteni tudta a hazai üzletlánc.

A flow-pack technológia biztonságos, megőrzi a hústermék frissességét
„Vállalatunk kiemelt célkitűzése, hogy egyre kevesebb műanyagot használjunk fel az áruk csomagolása során, miközben természetesen megfelelünk a legmagasabb szintű élelmiszer-biztonsági és tárolási előírásoknak. Környezetbarát intézkedéseinknek köszönhetően a 2022-es esztendőben a csomagolóanyagoknál több mint 550 tonnányi műanyagot takarítottunk meg. Ez a szám most tovább nőhet annak révén, hogy az egyik legnépszerűbb hústermékünk, az 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús immár nem a hagyományos műanyagtálcában, hanem védőgázas fóliában kapható az INTERSPAR áruházakban. A jövő februárig tartó tesztüzem után célunk minden üzletünkben áttérni a flow-pack csomagolásra ennél a termékünknél, amennyiben a vásárlói visszajelzések pozitívak lesznek”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az 500 grammos kiszerelésű, a vállalat saját Regnum húsüzemében előállított S-BUDGET sertés darált hús új, flow-pack csomagolása mostantól 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készül, s a tálcás kiszerelés helyett nedvszívó papírral ellátott védőgázas fóliába kerül. Az így felhasznált műanyag mennyisége a korábbi csomagolásnak kevesebb, mint egyharmada, mindössze 4,95 gramm. Az új csomagolásnak köszönhetően a SPAR a korábbi 1049 forint helyett most 899 forintért tudja értékesíteni ezt a kiszerelést, mely az INTERSPAR hipermarketekben érhető el.
A flow-pack technológia biztonságos, megőrzi a hústermék frissességét, kizárólag olyan csomagolóanyagot tartalmaz, mely megfelel a SPAR nemzetközi mértékkel mérve is szigorú minőségbiztosítási előírásainak. Mivel az S-BUDGET sertés darált hús a hazai üzletlánc egyik legnépszerűbb terméke – havonta közel 40 ezer csomag kerül ki a húsüzemből az üzletek polcaira – az innovatív csomagolással a SPAR jelentősen csökkentheti a környezeti terhelést.
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >