46 tonna tisztítószer az Unilevertől az árvízkárok enyhítésére
Több mint 35,5 tonna tisztítószerrel és kb. 4 raklapnyi tartós élelmiszerrel segítette az Unilever a magyarországi árvízkárosultakat. Ez az egyik legnagyobb mennyiségű segítség, amellyel magyarországi vállalat segített az árvízkárok helyreállításában.
Az Unilever az árvízről szóló hírek után azonnal megtette a szükséges lépéseket. A budapesti központ mellett a vállalat Röszkei Élelmiszergyára és a Nyírbátori Háztartásvegyipari Gyára is nagy mennyiségű termékkel segítette a károsultakat. Elsőként a nyírbátori gyár sietett a károsultak segítségére, hiszen a gyár dolgozói a környéken szinte testközelből tapasztalták a víz okozta pusztítást.
Összesen 33,3 tonna Domestost ajánlottak fel. Húsz tonna Domestost juttattak el a Magyar Református Szeretetszolgálaton keresztül a bajba jutott falvaknak és városoknak. Egy tonna Domestost és vegyes tisztítószereket közvetlenül az árvíz által egyik legjobban sújtott Felsőzsolcának küldött a gyár, 9 tonna Domestos pedig Edelénybe, Szendrőládra és Szendrőre került. 2,3 tonna Domestost a Miskolci Vöröskereszt segítségével küldött a gyár további helyszínekre.
A röszkei gyár a Vöröskereszten keresztül 4 raklapnyi tartós élelmiszert adományozott, és annak elszállításáról is saját költségen gondoskodott.
A vállalat emellett összesen mintegy 2,3 tonna Cif terméket is adományozott a bajba jutottaknak, vagyis összesen mintegy 35,5 tonna tisztítószerrel segítette a károk utáni helyreállítási munkálatokat.
Mivel a helyzet Szlovákiában sem volt sokkal jobb az elmúlt hetekben, mint Magyarországon, az Unilever Szlovákiában és Csehországban is nagy mennyiségű tisztítószert ajánlott fel a segítségre szoruló településeknek. A három országban összesen több mint 46 tonna tisztítószert ajánlott fel az árvíz utáni helyreállítási munkálatokhoz. Ez a hatalmas adomány szinte a teljes árvíz utáni fertőtlenítéshez elég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >