4,1 százalékkal nőtt a Sainsbury negyedik negyedéves bevétele
A brit fogyasztáscsökkenés ellenére markánsan növekedtek a Sainsbury non-food sectorból származó bevételei. A portfólió frissítés és az üzletek megnagyobbítása, felújítása meghozta a várt eredményt.
Az angol kiskereskedelmi lánc
éves profitja a jó negyedéves eredményeknek
köszönhetően elérte a csaknem 500 millió
angol fontot. A március 22-én befejeződött, már
a 13. negyedév, amikor folyamatosan emelkedik az értékesítés.
A Sainsbury négy éve indította el reorganizációs
programját, amely a vártnál 200 millió
fonttal több, 2,7 milliárd fontos bevételnövekedést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >