4,1 százalékkal nőtt a Sainsbury negyedik negyedéves bevétele
A brit fogyasztáscsökkenés ellenére markánsan növekedtek a Sainsbury non-food sectorból származó bevételei. A portfólió frissítés és az üzletek megnagyobbítása, felújítása meghozta a várt eredményt.
Az angol kiskereskedelmi lánc
éves profitja a jó negyedéves eredményeknek
köszönhetően elérte a csaknem 500 millió
angol fontot. A március 22-én befejeződött, már
a 13. negyedév, amikor folyamatosan emelkedik az értékesítés.
A Sainsbury négy éve indította el reorganizációs
programját, amely a vártnál 200 millió
fonttal több, 2,7 milliárd fontos bevételnövekedést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >