4,1 százalékkal nőtt a Sainsbury negyedik negyedéves bevétele
A brit fogyasztáscsökkenés ellenére markánsan növekedtek a Sainsbury non-food sectorból származó bevételei. A portfólió frissítés és az üzletek megnagyobbítása, felújítása meghozta a várt eredményt.
Az angol kiskereskedelmi lánc
éves profitja a jó negyedéves eredményeknek
köszönhetően elérte a csaknem 500 millió
angol fontot. A március 22-én befejeződött, már
a 13. negyedév, amikor folyamatosan emelkedik az értékesítés.
A Sainsbury négy éve indította el reorganizációs
programját, amely a vártnál 200 millió
fonttal több, 2,7 milliárd fontos bevételnövekedést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >