4,1 százalékkal nőtt a Sainsbury negyedik negyedéves bevétele
A brit fogyasztáscsökkenés ellenére markánsan növekedtek a Sainsbury non-food sectorból származó bevételei. A portfólió frissítés és az üzletek megnagyobbítása, felújítása meghozta a várt eredményt.
Az angol kiskereskedelmi lánc
éves profitja a jó negyedéves eredményeknek
köszönhetően elérte a csaknem 500 millió
angol fontot. A március 22-én befejeződött, már
a 13. negyedév, amikor folyamatosan emelkedik az értékesítés.
A Sainsbury négy éve indította el reorganizációs
programját, amely a vártnál 200 millió
fonttal több, 2,7 milliárd fontos bevételnövekedést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >