400 üzlettel bővül az Aldi hálózata az Egyesült Államokban
A délkeleti államokban található mintegy 400 üzlet megvásárlásáról szóló megállapodás illeszkedik a diszkontlánc agresszív növekedési stratégiájába.
Az Aldi US szerdán bejelentette, hogy megállapodott a Winn-Dixie és a Harveys Supermarketnek a különböző élelmiszeripari eszközeit értékesítő Southeastern Grocers-től való megvásárlásáról meg nem nevezett összegért.
A megállapodás a láncok élelmiszerüzleteinek 75%-át kitevő mintegy 400 Winn-Dixie és Harveys üzletre terjed ki Alabamában, Floridában, Georgiában, Louisianában és Mississippiben. A tranzakció, amelynek keretében az Aldi megvásárolja a Southeastern Grocers teljes alaptőkéjét, várhatóan 2024 első felében zárul le, a hatósági jóváhagyástól és egyéb zárási feltételektől függően.
A tranzakció illeszkedik az Aldi elmúlt évekbeli agresszív növekedési stratégiájába, és a vállalat eddigi legnagyobb akvizícióját jelenti az Egyesült Államokban. Az élelmiszerdiszkont-lánc mérlegeli a helyszínek Aldi névre való átkeresztelésének lehetőségét.
„Azok az üzletek, amelyeket nem alakítunk át, továbbra is Winn-Dixie és Harveys Supermarket üzletként működnek tovább” – jelezte Jason Hart, az Aldi vezérigazgatója egy közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >