310 ezer dolláros sörlobbi
Az idei első fél évben 310 ezer dollárt költöttek a képviselők meggyőzésére a sörgyártók Amerikában.
A szenátusnak kötelezően benyújtandó formanyomtatvány
szerint a pénzből a fiatalkorúak alkoholfogyasztásával és az alkoholos italok
reklám és marketing tevékenységével kapcsolatos ügyekben léptek fel.
A washingtoni székhelyű lobbicégnek olyan neves gyártók is
tagjai mint az Anheuser-Busch, a Coors Brewing és a Miller Brewing.
1995 óta törvény írja elő Amerikában, hogy a politikusok
befolyásolására alkalmazott lobbistáknak tevékenységükről és pénzügyi
eszközeikről bevallást kell készíteniük.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >