310 ezer dolláros sörlobbi
Az idei első fél évben 310 ezer dollárt költöttek a képviselők meggyőzésére a sörgyártók Amerikában.
A szenátusnak kötelezően benyújtandó formanyomtatvány
szerint a pénzből a fiatalkorúak alkoholfogyasztásával és az alkoholos italok
reklám és marketing tevékenységével kapcsolatos ügyekben léptek fel.
A washingtoni székhelyű lobbicégnek olyan neves gyártók is
tagjai mint az Anheuser-Busch, a Coors Brewing és a Miller Brewing.
1995 óta törvény írja elő Amerikában, hogy a politikusok
befolyásolására alkalmazott lobbistáknak tevékenységükről és pénzügyi
eszközeikről bevallást kell készíteniük.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >