310 ezer dolláros sörlobbi
Az idei első fél évben 310 ezer dollárt költöttek a képviselők meggyőzésére a sörgyártók Amerikában.
A szenátusnak kötelezően benyújtandó formanyomtatvány
szerint a pénzből a fiatalkorúak alkoholfogyasztásával és az alkoholos italok
reklám és marketing tevékenységével kapcsolatos ügyekben léptek fel.
A washingtoni székhelyű lobbicégnek olyan neves gyártók is
tagjai mint az Anheuser-Busch, a Coors Brewing és a Miller Brewing.
1995 óta törvény írja elő Amerikában, hogy a politikusok
befolyásolására alkalmazott lobbistáknak tevékenységükről és pénzügyi
eszközeikről bevallást kell készíteniük.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Krisán László leköszön a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatói posztjáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >