28,3 százalék nyereséggel zárta az évet a Beiersdorf
A német kozmetikai konszern idén gyengébb évre számít, az Egyesült Államokat követően várhatóan az európai és ázsiai piacokon is visszaesnek a fogyasztói költések.
Az eladások értékben
8,3 százalékkal 5,97 milliárd euróra
nőttek világszerte. A növekedés mértéke
a kelet-európai régióban 18,5 százalékos,
Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában
28,6 százalékos, Kínában 40,7 százalékos
volt. Az üzemi eredmény 3 százalékkal nőtt,
a cég adózás utáni nyeresége 562
millió euró volt.
A Beiersdorf három legnagyobb
márkája kétszámjegyű növekedést
ért el, a Nivea eladásai 10, a La Prairie 12,3 és
az Euceriné 12,6 százalékkal nőttek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új vezető a Wolt Magyarország élén
A Wolt Magyarország örömmel jelenti be, hogy augusztus elejétől Hartyányi…
Tovább olvasom >Hatodik születésnapját ünnepli idén az ALDI Utazás
Hat évvel ezelőtt indult útjára az ALDI Utazás Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >