28,3 százalék nyereséggel zárta az évet a Beiersdorf
A német kozmetikai konszern idén gyengébb évre számít, az Egyesült Államokat követően várhatóan az európai és ázsiai piacokon is visszaesnek a fogyasztói költések.
Az eladások értékben
8,3 százalékkal 5,97 milliárd euróra
nőttek világszerte. A növekedés mértéke
a kelet-európai régióban 18,5 százalékos,
Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában
28,6 százalékos, Kínában 40,7 százalékos
volt. Az üzemi eredmény 3 százalékkal nőtt,
a cég adózás utáni nyeresége 562
millió euró volt.
A Beiersdorf három legnagyobb
márkája kétszámjegyű növekedést
ért el, a Nivea eladásai 10, a La Prairie 12,3 és
az Euceriné 12,6 százalékkal nőttek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >