28,3 százalék nyereséggel zárta az évet a Beiersdorf
A német kozmetikai konszern idén gyengébb évre számít, az Egyesült Államokat követően várhatóan az európai és ázsiai piacokon is visszaesnek a fogyasztói költések.
Az eladások értékben
8,3 százalékkal 5,97 milliárd euróra
nőttek világszerte. A növekedés mértéke
a kelet-európai régióban 18,5 százalékos,
Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában
28,6 százalékos, Kínában 40,7 százalékos
volt. Az üzemi eredmény 3 százalékkal nőtt,
a cég adózás utáni nyeresége 562
millió euró volt.
A Beiersdorf három legnagyobb
márkája kétszámjegyű növekedést
ért el, a Nivea eladásai 10, a La Prairie 12,3 és
az Euceriné 12,6 százalékkal nőttek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >