28,3 százalék nyereséggel zárta az évet a Beiersdorf
A német kozmetikai konszern idén gyengébb évre számít, az Egyesült Államokat követően várhatóan az európai és ázsiai piacokon is visszaesnek a fogyasztói költések.
Az eladások értékben
8,3 százalékkal 5,97 milliárd euróra
nőttek világszerte. A növekedés mértéke
a kelet-európai régióban 18,5 százalékos,
Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában
28,6 százalékos, Kínában 40,7 százalékos
volt. Az üzemi eredmény 3 százalékkal nőtt,
a cég adózás utáni nyeresége 562
millió euró volt.
A Beiersdorf három legnagyobb
márkája kétszámjegyű növekedést
ért el, a Nivea eladásai 10, a La Prairie 12,3 és
az Euceriné 12,6 százalékkal nőttek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >